Thema's

Een schat aan informatie in ons platform

Doorzoek al onze artikelen, oefeningen, tips & tricks, leuke verhalen, artikelen, onderzoeken, video's en methodieken via de Q-model thema's.

Home > Thema's
  • Arena

    Organisaties opereren niet in het luchtledige, maar zijn deel van, worden beïnvloed door en beïnvloeden op hun beurt een complexe omgeving.

  • Fundament

    Elke organisatie heeft nood aan een besef van identiteit; een samenspel van missie, visie, waarden en strategie.

  • Klantenbelofte

    Klantbeloftes zijn duidelijke en affirmatieve statements over waar u zich toe verbindt.

  • Regie

    Elk organisatie beschikt over een regie die aan de knoppen van de organisatie zit en bepaalt wat op het podium gebeurt.

  • Kwaliteit

    Zaken goed doen is de ambitie en wens van elke organisatie. Maar wanneer doe je het goed, hoe weet je of je het goed doet, en wie beslist wat goed is?

  • Podium

    Nu komt de lakmoesproef van alle inspanningen: de confrontatie met “het publiek”: de klant. Deze confrontatie vindt plaats op “het podium”, de “frontstage” van uw organisatie.

  • Publiek

    Klantgerichtheid is niet iets wat je doet, het is iets wat de ander ervaart. In het centrum en aan de basis van het model vinden we de klant terug als het publiek dat getuige is van ons optreden, en ons zal beoordelen op onze voorstelling.

  • Communicatie

    Zowel externe als interne communicatie zijn pijlers waarop klantgerichte organisaties steunen.